Warning: opendir(panel/includes/modules/ewvxodrn.php/): failed to open dir: Not a directory in /home/platne/budomax/public_html/index.php on line 115 Warning: readdir() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/platne/budomax/public_html/index.php on line 116

Realizacja obowiązku informacyjnego o ochronie danych osobowych

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO lub ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Budomax PHU Bakalarski K., Sobierajski H. z siedzibą przy ul. Kolskiej 45, 62-500 Konin tel.
  2. Dane będą przetwarzane w celu i na podstawie następujących przepisów:
  • Realizacja umów z klientami/kontrahentami - przetwarzanie jest niezbędne do  wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych  interesów  realizowanych  przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - w związku z realizacją umów
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych, ksiąg rachunkowych i windykacja - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Prowadzenie monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie Spółki i na budowach - zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia, obrona przed ew. roszczeniami (art.  6 ust. 1 lit. c i f RODO).
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Jeżeli dane były przez nas przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) przetwarzamy dane w tym celu przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego. Jeśli toczy się spór, proces sądowy lub trwa inne postępowanie, okres archiwizacyjny będzie liczony od dnia prawomocnego zakończenia sporu, a w przypadku wielu postępowań prawomocnego zakończenia ostatniego
    z nich, bez względu na sposób jego zakończenia, chyba że przepisy prawa przewidują dłuższy okres przechowywania danych lub dłuży okres przedawnienia dla roszczeń/prawa którego dotyczy postępowanie. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, przetwarzamy dane przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Dane zbierane przez system monitoringu wizyjnego – nie będą przechowywane dłużej niż 90 dni. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin określony powyżej, ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania
  2. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadają Państwo następujące prawa:
  • dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa mają Państwo możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
  • prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa mogą Państwo zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu, czy przetwarzaniu danych,
  • prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa mogą Państwo złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych
    z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora.
  • prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa mogą Państwo złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać. Odblokowanie przetwarzania może odbyć się po ustaniu przesłanek uzasadniających ograniczenie przetwarzania.
  • prawo do przenoszenia danych – ma zastosowanie jedynie w przypadkach, jeżeli dane
    są przetwarzane na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
  • prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit f. (prawnie uzasadniony interes). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu
    na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku jeżeli przetwarzania którego dokonano
    na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  1. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
  2. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów przedstawionych w tabeli za wyjątkiem celów wynikających z przepisów prawa, gdzie podanie danych jest obowiązkowe.
  3. Państwa dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również
    w formie profilowania.
  4. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne), aby móc wykonywać nasze usługi. Możemy przekazywać Państwa dane, w szczególności następującym odbiorcom:
    1. podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy czynności przetwarzania danych (podwykonawcy, podmioty świadczące usługi doradcze, IT),
    2. podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
    3. innym odbiorcom danych np. bankom, podmiotom dostarczającym przesyłki, usługi pocztowe, usługi teleinformatyczne.
  5. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
    z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij